niedziela, 23 grudnia 2012

JESTEM....



                                        
                                                                                                                                                                         WITAJCIE;-)                         

 WRÓCIŁAM DO BLOGOWEGO ŚWIATKA. CZYŻ MOZNA SOBIE WYOBRAZIĆ PIĘKNIEJSZY I BARDZIEJ MAGICZNY CZAS NA POWRÓT NIŻ OKRES PRZEDWIGILIJNY?  WIĘC ,,WRACAM DO DOMU''..... WRACAM DO WAS MOJE BLOGOWE POKREWNE DUSZE..... DZIEKUJĘ WSZYSTKIM KTÓRE O MNIE PAMIETAŁY I PRZEPRASZAM ,ZE NIE DAWAŁAM ZNAKU ZYCIA.....


 CHCIAŁAM WAM ŻYCZYĆ WSZYSTKIM RAZEM I KAŻDEJ Z OSOBNA ŚWIĄT O JAKICH MARZYCIE.....
 SPOKOJNYCH, BARDZO RODZINNYCH
 OŚNIEŻONYCH , TROSZKĘ MROŹNYCH NA ZEWNĄTRZ I CIEPLUTKICH W SERDUCHU;-))

 ŚLICZNY WORECZEK Z KONIKIEM I SERDUCHO TO PREZENT OD KOCHANEJ ANI Z BLOGU,,MÓJ DOM MOJA PRZYSTAŃ'';-))))))))))))))))

ZAPAS ŚWIECZEK NA ŚWIĄTECZNE WIECZORY JEST ...A JAKŻE;-))))WORECZEK TO RÓWNIEŻ PREZENT OD ANI










KONIK, RENIFEREK SERDUCHO , CHOINKA   OD KOGO?????NO OD ANI;-))))))






WESOŁYCH  ŚWIĄT;-))))))))))))))))))))))))))))

MACIEJKA;-)





40 komentarzy:

  1. Piękne dekoracje.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. No, nareszcie:)))).
    Witaj w domu! Już się za Tobą stęskniłam!
    Piękne dekoracje i aranżacje. Jak zwykle podziwiam:).
    Kochana, najlepszych Świąt dla Ciebie i całej Rodzinki. Ściskam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale długo Cię nie było...dobrze, że już jesteś.
    Wesolych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. No w końcu:)
    Maciejko bardzo się cieszę, i gdy zostawiłaś u mnie komentarz, czułam, że wracasz!
    Piękne brzózki na zdjęciach:)
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt :)))
    fajnie że jesteś

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, że wróciłaś:) wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownych i radosnych świat! Niech będą piękne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Najpiękniejszych i najradośniejszych Świąt Bożego Narodzenia w ciepłej rodzinnej atmosferze!
    Ucałowania!
    P.S dobrze, że jesteś:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dobrze, że jesteś! Zaczęłam się martwić, kiedy nie odpisałaś na maila i w ogóle często o Tobie myślałam. A czasu na myślenie miałam dużo (zajrzyj do mnie w wolnej chwili, zobaczysz, dlaczego).
    Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się cieszę, że wróciłaś:))))))Brakowało Ciebie w blogowym światku, wesołych i pełnych miłości Świąt:))))Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie że wróciłaś:) radosnych Świąt życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana Moja, myślami Cie Ściągnęłam!!!
    Bardzo się cieszę że jesteś i jak zawsze czarujesz wspaniałymi dekoracjami!
    Życzę Ci wesołych, w gronie najbliższych bez pośpiechu spędzonych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja się ciesze, że wróciłaś :) :) :) :) :) :) :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie,że jesteś;)
    Pozdrawiam!Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja podświadomość chyba Cię wywołała;)))bo myślałam o Tobie a tu miła niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, Kochana brakowało mi Ciebie ,życzę Ci magicznych Świat
    w rodzinnym gronie

    OdpowiedzUsuń
  17. Powrót w pięknym stylu :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  18. CIESZĘ SIĘ OGROMNIE Z TWOJEGO POWROTU DO BLOGOWEGO SWIATKA MACIEJKO KOCHANA!!!:-D U CIEBIE ZNÓW TAK PIEKNIE I MAGICZNIE JEST.:-D TE SWIECZNIKI NA PODGRZEWACZE PIEŃKOWE BARDZO MI SIĘ PODOBAJĄ.:-D SĄ TAKIE INNE I JEDNE,JEDYNE W SWOIM RODZAJU.:-D POZDRAWIAM I ŚCISKAM ŻYCZĄC DUŻO DOBREGO NA TE ŚWIĘTA DLA CIEBIE.;-D TWOIM NAJBLIŻSZYM TEŻ ŻYCZĘ DUŻO DOBREGO!!!MAŁA ANTOSIA SŁODKA JAK TO CIASTECZKO KTÓRE ZAJADA.:-)))

    OdpowiedzUsuń
  19. jak to miło, że wróciłaś!!!! merry świąt :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję i wzajemnie wszystkiego najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Magicznych i pełnych miłości Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale nam stracha napędziłaś tym zniknięciem.Czekałysmy i ...Jesteś!
    Nie lubię gdy ktoś tak nagle zamilknie,zaglądałam,zaglądałam,ale powróciłaś z klasą!
    Masz cudne dekoracje:) Miłych,udanych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie że jesteś :)
    Wesołych Świąt,
    dużo uśmiechu,
    miłości i radości:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Radosnych, rodzinnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj Maciejka! Jak miło, ze znów Jesteś! :) Dekoracje śliczne... Wesołych Świat!

    OdpowiedzUsuń
  26. Dekoracje bardzo fajne:)życzę zdrowych i Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wesołych Świąt Maciejko :)

    OdpowiedzUsuń

  28. ✬ *  ∗  *☆  ∗  * ☆

    ………….. ⋱ ⋮ ⋰
    ………….. ⋯ ✰ ⋯
    ………….. ⋰ ⋮ ⋱
    ……… …….*•♥•*
    …… ……. *♥♫♫♥*’.
    … …….. *♥•♦♫••♥*
    ……… *♥☺♥☺♥☺♥*
    ………*♥•♥#♠*♥#♥•♥* ‘
    ……..*♥♫♥♥♫♥♥♫♥♫* ‘
    …….*♥♥☺♥♫♥♫♥☺♥♥*’
    ……*♥♥♣♫♥♣♥♥♣♥♫ ♣♥♥*’
    ….’*♥♥♣♥♫♥♥♫♥♥♫ ♥♣♥♥*’
    ….*~~**~~**~***~~**~~*
    ….(▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓)
    _____███████████
    ♥:♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥:
    Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. o jak fanie że jesteś!!!!!cieszę sie ogromnie!!!!choc juz po światach to niech ten czas zostanie w tobie na wiele dni...buziaki Kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Maciejko na reszcie się pojawiłaś :) Piękne dekoracje i świetne świeczniki :) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkiego doooobrego w Nowym Roku życzy ola fi.

    OdpowiedzUsuń
  32. Witaj kochana! Ja też ostatnio świętowałam swój powrót, bo tak jak i Ciebie nie było mnie od maja - życie;) Przed chwilą byłam u Ani i wspominała, że wrócisz:) Maciejko, pozostaje mi tylko ( a może i aż;)) życzyć Tobie i Twoim bliskim, by ten nadchodzący, Nowy 2013 Rok był pełen ciepła i radości, by spełniły się Wasze najskrytsze marzenia i aby pogoda ducha towarzyszyła Wam w każdy dzień. Pozdrawiam Cię serdecznie Marta
    p.s. zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Man nadzieje ze Swieta spedziłas cudowne :))) i zostawiam Ci zyczenia noworoczne...Wszytskiego Najlepszego dla Ciebie i Twoich najblozszych :)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego dobrego w nadchodzącym Nowym Roku życzę, aby ta 13 była dla nas wszystkich szczęśliwa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj,mam pytanie na zdjęciu masz takie białe serduszko z czerwonym haftem,czy mogłabyś mi pomóc i wyjaśnić jak je zrobić?Byłoby mi bardzo miło.Pozwolisz,że dodam Cie do blogów obserwujących.

    OdpowiedzUsuń
  36. najważniejsze, że juz jesteś, bardzo mi Ciebie brakowało w blogowym swiecie, ta usmiechnięta buźka ze zdjęcia zawsze jest mile widziana w komentarzach na jakimkolowiek blogu! bardzo sie cieszę, że mojej dekoracje znalazły mijesce u Ciebie.
    masz wspaiały banrerek, ten pieniek-siwecznik jest piekny i to serduszko w krateczkę do zestawy wprost osząłamiajacy efekt!!! Nie znikaj więcej!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana Maciejko <3 to lusterko jest poprostu cuuuuuuuuudne i takie klimatyczne i te serduszka ,cudnie :)pozdrawiam Cie kochana i dziękuję że do mnie zaglądasz :*

    OdpowiedzUsuń