środa, 20 lutego 2013

sercowe sprawy....

serca-magnesy
     DZIŚ SPRAWY SERCOWE......Pokaże dzisiaj serca które udało mi sie w ostatnim czasie zrobić. A potem ogłoszę malutkie i błyskawiczne candy;-)))) Tygodniowe candy , bo losowanie  dokładnie za tydzien-27  lutego;-))))
to  tez serca-magnesy
a to dosyc duze serducha wiszące;-))) aktualnie w kuchni na scianie;-))
z moim ulubionym motywem lawendy;-)

ziółkowe  serduszka-odrobinki;-))
I to już koniec sercowych spraw  , no prawie koniec ....bo ogłaszam zapowiedziane malutkie candy. A do wygrania komplet seduszkowych magnesów + mała niespodzianka;-))))) zabawa   trwa do 27    lutego. ZAPRASZAM.
 ZASADY ZABAWY TAKIE JAK ZAWSZE;-)))))POZDRAWIAM CIEPLUTKO .

59 komentarzy:

  1. Nie wierzę, że będę pierwsza w kolejce. Serca piękne, sama już kilka razy przymierzałam się do ich zrobienia ale....... może akurat nie będę musiała:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Maciejko, jakbym miała wybrać numer jeden to bym nie potrafiła.Wszystkie są piękne ,każde w swoim stylu.Cudnie wyglądają te w pomalowane koronki,pozdrawiam ,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Te z ziołami, lawendą, co tam ładne są wszystkie -chętnie bym zaopiekowała którymś [sama mogę uszyć lub wydziergać] więc może, może będę miała farta pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam też staję do kolejki,wszystkie mi się podobają ale najbardziej do kuchni pasuje mi to z kogucikiem.A co do innych to równie piękne są z ziołami i lawendą.Całuski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie te serducha piękne! wszystkie bez wyjątku zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne. Najbardziej podobają mi się te w kwiatki, poziomki i malinki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajności. Serducha są piękne a jak zobacyzłam, że są do rozdania to aż się uśmiechnęłam:)
    Mi szczególnie w oko rzuciło się to z żółtym zielskiem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Trafiłam na te piękne serca przez przypadek ale cieszę się, że zobaczyłam takie cuda. Nie posiadam bloga ale zostawiam na wszelki wypadek e-maila kaasaii66@gmail.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie przepiękne serducha!!!oczywiście, że się zapisuje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie serdeuszkowo :-) Więc i ja się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne serducha ... aż miło na nie popatrzeć :)

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście serduszkowo...wszystkie piękne bez wyjątku, takie w Twoim stylu;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Palpitacji serca można dostać od tych serduszek! Jedno ładniejsze od drugiego! Mnie najbardziej podobają się te beżowe i brązowe z motywem koronki :D Oczywiście staję w kolejce po magnesiki!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedno ładniejsze od drugiego :)
    Ja też ustawiam się w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczyny mają rację...wszystkie ładne...:):):)
    i do kolejki dołączam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach to z kogutem jakie cudne!Mam ostatnio napad na retro i stonowane barwy.
    Oczywiście od Ciebie przyjmę serduszko w każdym rozmiarze i kolorze:)Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe serduszka. I ja ustawiam się w kolejce.
    kwiat79@vp.pl

    Pozdrawiam serdecznie! Magda

    OdpowiedzUsuń
  18. Wielka różnorodność wzorów. Wszystkie są bardzo ładne.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne serducha, ustawiam się w kolejce, pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne serduszka. Ustawiam się w kolejce.
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiście zgłaszam się do tego sercowego candy :) Pozdrawiam i życzę wielu sukcesów w tworzeniu.

    megi1011@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Przesłodkie Candy staję w kolejce po nagrodę :) Gorąco pozdrawiam :)

    dziob81@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  23. wspaniałe serduszka,bardzo mi pasują do kuchni.(to taka mała sugestia :) )

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana Maciejko do serc masz talnet wyjątkowy i serce :)
    magnesy sa piekne i grzechem by było nie zapisac sie na tak piękne candy :)))
    Banerek masz śliczny i pozostałe serducha równiez robia wrażenie. Ach w tym twoim domku to musi byc pieknie i całkiem miłośnie. Buziaki dla Ciebie i Twoich bliskich, papa

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem, jestem:D
    Piękne serduszka, dziękuję za zaproszenie!
    Staję w kolejce i czekam z niecierpliwością na wyniki.
    pozdrawiam serdecznie Kamila

    OdpowiedzUsuń
  26. MACIEJKO,NIE STANĄĆ PO TWOJE SERDUSZKA TO GRZECH:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojej, ile miłości i wiosny w Twoim poście! Śliczne wszystkie ale te w malinki i ziółka najsłodsze. :)
    No i na candy wpadłam, to już linkuję! :)
    usciski!

    OdpowiedzUsuń
  28. Każde z tych serduszek mi się podoba :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  29. Oczywiście spózniona,ale na szczęście zdążyłam :) zapisuje się bez dwóch zdań!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Z chęcią dołącze do kolejki ;) bardzo chciałabym być w posiadaniu tak ciekawych serduszek :] Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. na takie słodkie serduszka nie można się nie zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  32. O Maciejka wróciła..:)) a ja nie zauważyłam:)) piękne serca! pozdrawiam serdecznie z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też! Ja też! Magnesików nigdy mało. A te jeszcze takie pozytywne do tego. A serduszka z "zielskiem" cudne po prostu :)
    Przy okazji zapraszam na nowego, długaśnego posta ;)
    brzezinamoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. i się zapisuję!
    Zapraszam do siebie i serdecznie pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  35. wszystkie serducha śliczne a lawendowe najśliczniejsze :)
    dołączam do zabawy i obserwujących jako mysza :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Takie ekspresowe candy, ze ledwo zdążyłam:)))
    "Zadyszana wielce, ustawiam się w kolejce":)))
    Buziaczki:)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Hay,

    Your blog is so lovely.
    I will follow your blog.
    Please take a look into my world.

    Love from Holland..
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładne serduszka. takie wiosenne :)
    info u mnie http://moje-zabawki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Serca są cudowne! Zazdroszczę talentu. Dopiero zaczynam zabawę z decoupage, czasem się poddaje,ale takie prace mnie inspirują :).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne :) U mnie tez dziś serduszka :)
    Zapisuję się z miłą chęcią :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeszcze ja, jeszcze ja :) W ostatniej chwili :) Uwielbiam te serducha :) A zwłaszcza te z ziółkami i lawendą :) Cudne :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow, widac ze sporo czasu spedzilas przy serduszkach. Sa superowe!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Serduszka są cudne i ja chętnie się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  45. Kocham twój blog , tak samo jak projektywnych HANDMADE ;) marta0909@wp.pl Ps.Zapisuje się

    OdpowiedzUsuń
  46. super serducha wiec i ja sie ustawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczniutkie serduszka :) Ojj... przegapiłam zabawę :( Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Maciejko dziękuję za zabawę, a gratulacje dla wygranej:D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  49. Takie piękne serducha, a ja przegapiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. piekne sa te serducha, te z drobiem moje ulubione :) pije niedzielna kawke i oddaje sie blogiemu przegladaniu blogow, nie moge sie nadziwic jakie zdolne sa te polskie babki :)))) szkoda, ze przegapilam zabawe ... gratuluje szczesciarze!

    OdpowiedzUsuń
  51. Maciejko, jaka kolekcja pięknych serc!
    A to duże lawendowe, jest mega cudne :)
    Gratulacje dla Szczęściary :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. cudne...az mi sie chce tworzyc!!!

    OdpowiedzUsuń