środa, 21 grudnia 2011

coraz blizej święta :-))))))


WITAJCIE KOCHANE DZIEWCZYNY:-) TO JUŻ MÓJ OSTATNI WPIS PRZED ŚWIĘTAMI. BĘDZIE PARĘ ZDJĘĆ ŚWIĄTECZNEGO WYSTROJU .....MOJEGO MIESZKANIA MA SIĘ ROZUMIEĆ:-) POCHWALE SIE TEZ PREZENCIKAMI. PODZIELĘ SIE PRZEPISEM NA PYSZNE, NAPRAWDĘ PYSZNE CIASTECZKA ORZECHOWE NO I OCZYWIŚCIE ZŁOŻĘ WAM KOCHANE BLOGOWE  KOLEŻANKI ŻYCZENIA ŚWIĄTECZNE.   NO TO ZACZYNAMY!!!!!!!!!!
      


OCZYWIŚCIE MUSI BYĆ WIANUSZEK , A JAKŻE ( MAM HOPLA NA PUNKCIE SERDUSZEK I WIANKÓW;-))

JAKBY KTOŚ MIAŁ WĄTPLIWOŚCI TO JEST TEZ WIANUSZEK....

 I CÓŻMY TU MAMY???? A TO CI NIESPODZIANKA....WIANEK!!!

POZOSTAWIĘ BEZ KOMENTARZA....
 WSPOMNIANE  SERDUSZKA...........
NIE TO NIE JEST MOJA CHOINKA:-)

MÓJ UPRAGNIONY NOWY NABYTEK  (  ZACZYNAM SIE CHWALIĆ}

WCZORAJ OTRZYMAŁAM PACZUSZKĘ  OD BLOGOWEJ KOLEŻANKI- ANI Z BLOGU ,,MÓJ DOM- MOJA PRZYSTAŃ'' CIESZYŁAM SIĘ JAK WARIATKA. SAME ZRESZTĄWIECIE JAKA TO RADOŚĆ OTRZYMYWAĆ TAKIE PRZESYŁKI OD FAJNYCH KOBIETEK. TA PODUSIA KTÓRA TU WIDAĆ JEST WŁAŚNIE OD ANI. SAMA ROBI TAKIE CUDEŃKA. MOIM MARZENIEM OD DAWNA BYŁO POSIADANIE CZEGOŚ WŁAŚNIE Z NADRUKIEM. WIEC MAM I JA ......PODUSIE DRUKOWANĄ KAŻDY Z NAS MA ...MAM I JA!!!!!!!

ALE TO JESZCZE NIE KONIEC:-))))))JESZCZE DOSTAŁAM TO WSZYSTKO CO WIDZICIE MOJE DROGIE NA ZDJĘCIU!!!SERDUSZKO, WORECZEK TEZ Z NADRUKIEM!!!!!!, GWIAZDKĘ, PIĘKNE SERWETKI I PŁYTĘ  W PIĘKNYM UBRANKU KTÓRE ODPOWIEDNIO ZAGOSPODARUJĘ HE HE HE. OPRÓCZ TEGO JESZCZE KOLCZYKI, CZEKOLADĘ I PACHNĄCY CYNAMON, NO I LIST. WSZYSTKO PIĘKNIE ZAPAKOWANE. DZIĘKUJE  MOJA DROGA ANIU!!!!!!
 I CHWALENIA SIĘ CIĄG DALSZY. DZIŚ OD MACIEJKI ( TAK TAK MACIEJKI;-)) Z BLOGU,,IGŁA I AGRAFKA'' OTRZYMAŁAM TAKA OTO FAJNIUTKA ZAWIESZKĘ:-)
I  ZROBIONĄ PRZEZ NIĄ WŁASNORĘCZNIE KARTECZKĘ. PIĘKNA PRAWDA!?  DZIĘKUJĘ CI MACIEJKO-OLU:-))))))
A TO MOJE WYPIEKI;-)  NO OCZYWIŚCIE TO SĄ TYLKO CIASTECZKA KTÓRE ZGŁOSIŁY CHĘĆ UDZIAŁU W SESJI ZDJĘCIOWEJ ( RESZTA ZOSTAŁA ZAMKNIĘTA W PUSZKACH:-))))) DLA CHĘTNYCH PODAJE PRZEPIS NA JEDNE Z NICH-  TE PRZYPRÓSZONE CUKREM PUDREM.                                                                                                          15  DAG. MASŁA     ,20  DAG. MĄKI,    5DAG. CUKRU PUDRU,   3/4   SZKLANKI ZMIELONYCH ORZECHÓW WŁOSKICH,      DWA  ŻÓŁTKA  GOTOWANE PRZETARTE PRZEZ SITKO,   DWA ŻÓŁTKA SUROWE,    1/2 ŁYŻECZKI PROSZKU DO PIECZENIA.  WSZYSTKO RAZEM  MIESZAMY , MIESZAMY , MIESZAMY. POTEM FORMUJEMY KULECZKI, SPŁASZCZAMY JE NIECO I FRUUUU   DO PIEKARNIKA  NA 170STOPNI I PIEC AZ SIĘ ZARUMIENIĄ. POTEM POSYPAĆ CUKREM PUDREM.  WIEM, ŻE NIE POWALAJĄ WYGLĄDEM ALE NAPRAWDĘ SĄ SMACZNE, KRUCHE:-))))                                                                      A TERAZ CHCIAŁAM WAM WSZYSTKICH ZŁOŻYĆ SERDECZNE, Z SERCA PŁYNĄCE ŻYCZENIA. BO DZIECIĘ BOŻE SIE NARODZIŁO,ABY WSZYSTKO SIĘ ZMIENIŁO. ŚWIĘTOWANIE, RADOWANIE,KOLĘDOWANIE, PRZEBACZANIE,SPEŁNIANIE NADZIEI  I MARZEŃ, TEJ MAGII ŚWIĄTECZNEJ WAM ŻYCZĘ MOJE DROGIE BLOGOWE KOLEŻANKI. WESOŁYCH ŚWIĄT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

              JESZCZE MUSZĘ COS DOPISAĆ. MOJA CIOCIA POWIEDZIAŁA MI , ŻE WSZYSTKO SUPER FAJNIE, EXTRA ....ALE CO TO ZA ŚWIATECZNY POST  BEZ CHOINKI;-))) A WIĘC DLA CIEBIE CIOCIU.....                                                                                                                            

43 komentarze:

  1. WITAM MACIEJKO!:-)CUDNY TEN ŚWIĄTECZNY WYSTRÓJ TWOJEGO MIESZKANKA.:-)SUPEREK TE PREZENCIKI KTÓRE DOSTAŁAŚ.:-)A CO DO TWOJEGO NOWEGO NABYTKU TO CZY MASZ NA MYŚLI TĄ LATARENKĘ ZE ZDJĘCIA???POZDRAWIAM CIEPLUTKO.BUZKA.:-*NO I WESOŁYCH ŚWIĄT RAZ JESZCZE!!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ANULKA- WITAJ . TAK TEN NOWY NABYTEK TO LATARENKA:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, świątecznie u Ciebie. Dla Twojej Rodzinki również najpiękniejsze Świąteczne życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. O PROSZĘ.TO CUDOWNIE.:-)WYOBRAZ SOBIE MACIEJKO,ŻE MOIM NAJNOWSZYM NABYTKIEM JEST TEŻ LATARENKA.TAKA WIĘKSZA NO I JAK ZAPALAM W NIEJ ŚWIECZUSZKĘ TO W POKOIKU PACHNIE MI SOSNĄ.:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie u Ciebie:) ja też uwielbiam serducha i wianki:) super prezenty dostałaś:) życzę dużo błogosławieństwa Bożego oraz zdrowia i WESOŁYCH ŚWIĄT!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wianki sercowe urocze.

    Ja sobie juz postanowiłam, że w przyszłe święta naszyję sobie takich serduszek, bo strasznie mi się podobają :)

    Zdrowych, Spokojnych i Wesołych Świąt :))

    pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko co pokazałaś i jest urocze!:) Moją uwagę zwróciło też lustro (śliczne!)i zawieszona przy nim jemioła.
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego co dobre dla Ciebie i Twojej Rodziny. Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam wszystko!!!
    Wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ta podusia od Ani, prawda?;) u mnie ma honorowe miejsce na łóżku;) wianeczek z serduszkami okropnie mi sie podoba ;) Wszystkiego dobrego z okazji Świąt Maciejko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie to się najbardziej podobają te maleńkie domeczki na lustrze, cuuuuuuuuuudne!
    Prezenty też piękne, zwłaszcza podusia:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie u Ciebie :)
    Wspaniałe lustro, a na nim cudne domeczki! :) Poza tym serduszka są genialne (mnie najbardziej podoba się to z czerwonym środkiem)
    Wesołych świąt!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne wianki, Maciejko, wszystkie Twoje aranżacje są cudne, ale najcudowniejsze maluśkie ptasie domki ;-) A, i te serca w krateczkę, takie minimalistyczne... urocze!
    Życzę Ci czułości w sercu, radosnych, pięknych Świąt, opromienionych miłością.
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  13. dziekuje dziewczyny za życzenia:-) miło mi równiez ,że Wam sie podoba:-))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. poduszki od Ani pozazdrościć, a drzewko prezentuje się świetnie ;) bardzoo świątecznie już u Ciebie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Maciejko kochana!Często bywam u ciebie z rana,czasem wieczorem,czasem nocą,siadam na ławeczce w kuchni,Twojej kuchni,wyobrazam sobie jak saczymy kawusie,smiejemy sie,placzemy ,opowiadamy. Za kazdym razem kiedy bywam u Ciebie zachwycam sie na nowo serduszkami,wianuszkami,motylami,z kropeczek ,zwykłych,takich kropionych na papierze potrafisz czarowac cos klimatycznego,magicznego.
    Więc na te swieta zyczę sobie-tak egoistycznie sobie ,zebym mogła przesiadywac jak najczesciej u Ciebie kiedy"wracasz do domu".
    Wierze ze w tym roku zobacze Cie w mundurku nawet gdybys miała leczyc Biedronki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyś wiankowa dziewczyna jesteś...zaśpiewałabym "wiła wianki i rzucała je do falującej wody.."No i muszę pochwalić: latarenka super podusia jeszcze bardziej a zawieszki - ach!!!ładnie u Ciebie!Na ciacha się wpraszam - a co?!

    Maciejko Tobie też spokojnych świat Kochan w gronie najbliższych!Niech będą pełne ciepła i Miłości!!!

    i jeszcze raz dzięki Kochan za przesyłkę!!!!więcej na mailu:)

    Papataki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. AGA- CHETNIE POSŁUCHAM KOCHANA JAK SPIEWASZ:-) A NA CIASTECZKA ZAPRASZAM CAŁA RODZINKĄ. JANECZKOWI PRZYGOTUJE BISZKOPCIKI:-)))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wianuszkowa panna;)ja też mam hopla na ich punkcie,więc nie jesteś sama;)dekoracje na najwyższym poziomie.A Anię znam i ja ,jest niesamowita,pięknie Cie obdarowała.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny domek dla ptaszka,marzę o takim.Ściskam mocno!Jeszcze raz wszystkiego dobrego na święta!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego dobrego na Święta Kochana dla Ciebie i całej Twojej rodziny
    Ucałowania i pozdrowienia
    M.

    OdpowiedzUsuń
  21. Niech Magia Bożego Narodzenia wypełnia wszystkie Twoje dni!
    Wesołych, rodzinnych i pięknych Świąt Maciejko!!!:))
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  22. Maciejko kochana,nie próżnujesz, a post skroiłaś na bogato :)
    Życzę Ci cudnych radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wesołych świąt kochana !!!!!Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudownych i spelnionych swiat zycze.

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam serdecznie, życzę spokojnych i szczęśliwych świąt spędzonych w gronie rodziny i przyjaciół...
    pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. WESOŁYCH I POGODNYCH ŚWIĄT!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Maciejko, Zdrowych i Spokojnych Świąt!
    Dekoracje i wypieki cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Błogosławionych Świąt.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  29. Życzę Ci zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt spędzonych wśród kochających osób :-) Pozdrawiam Basia.

    OdpowiedzUsuń
  30. taką choinkę mieć i jej nie pokazać? jest śliczna i swoje królestwo wspaniale udekorowalś, wianki sa wspaniałe a i lustro okazale. jest SUPER. a co do życzen - Ty się po prostu nie zmieniaj no i wesołych świat!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak ja lubię serducha!A Ty w dodatku ślicznie je porozwieszałaś w całym domu.Stwarza to bardzo świąteczny nastrój.Pozdrawiam i życzę zasłużonego odpoczynku na najbliższe dni

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie zdążyłam wpaść z życzeniami przed świętami, ale chciałabym Ci teraz życzyć aby ta świąteczna atmosfera na długo pozostała w Twoim sercu:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj, widzę, że Mikołaj był u Cibei bogaty :) Super prezencioszki! Poświątecznie życzę Ci dużo zdrówka w Nowym Roku i bardzo dziękuję za świątecznie życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  34. WITAJ MACIEJKO!:-)ŻYCZĘ CI WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO NA RESZTĘ TEGO POŚWIĄTECZNEGO TYGODNIA!:-)CIEPLUTKO POZDRAWIAM I UŚMIECH SERDECZNY DLA CIEBIE TEŻ TĄ WIECZOROWĄ PORĄ POZOSTAWIAM!!!:-)BUZKA.:-*P.S.CHCIAŁAM ZAPYTAC KOCHANA CZEMU OSTATNIO PYTAŁAŚ MNIE O MÓJ E-MAIL???

    OdpowiedzUsuń
  35. Maciejko, przepraszam, że w gorączce przedświątecznej nie zdążyłam zapukać do Ciebie. A tu tak ślicznie przystrojony domek. Serduszkowo-wianuszkowo, tak cieplutko i ładnie. Mam nadzieję, że Święta spędziłaś miło i życzę Ci udanego i miłego tygodnia. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję Maciejko za życzenia świąteczne!!! Ja dopiero odwiedzam moich blogowych znajomych:-) Życzę Ci wiele radości w 2012 roku. I powiem Ci, że mamy podobnego "hopla" - na punkcie serduszek i wianków:-)

    OdpowiedzUsuń
  37. MACIEJKO MÓJ E-MAIL ZNAJDZIESZ NA MOIM BLOGU W KOMENTARZACH KTÓRE ZNAJDUJĄ SIĘ POD MOIM OSTATNIM I ZNANYM CI JUŻ WPISIE.

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję Ci pięknie za życzenia i ja Tobie życzę samego dobra wokoło i uśmiechu i radości, piękne prezenty dostałaś kochana, ja tez zostałam przedświątecznie obdarowana przez wiele naszych koleżanek, to bardzo miłe i cieszy :))
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  39. Wpadlam tu, skuszona wygladem Pani ciasteczek . Jesli mozna zabiore sobie przepis ...

    PS. Udanego Nowego Roku ! ...

    OdpowiedzUsuń
  40. loanne-alez uprzejmie proszę;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Milo i tak cieplutko tu u Ciebie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Czego tu nie chwalić! ,ale najbardziej zazdroszczę Ci latarenki! chciałabym taką mieć a poduszki z nadrukiem są moim marzeniem..

    OdpowiedzUsuń