wtorek, 13 grudnia 2011

POST CAŁKIEM NIEŚWIĄTECZNY:-)

WITAM  WSZYSTKIE MIŁE OSÓBKI KTÓRE MNIE ODWIEDZAJĄ:-)  ŻEBY TROSZKE ODPOCZĄĆ OD SWIĄTECZNYCH SERDUSZEK, ZAWIESZEK I INNYCH OZDÓBEK  ZAJĘŁAM SIĘ  CZYMŚ INNYM. ZACZĘŁAM OKLEJAĆ PAPIEREM CO TYLKO MI WPADŁO W RĘCE. NA PIERWSZY OGIEŃ POSZŁA MALA KOMÓDKA ZAKUPIONA W IKEII.

 POTEM DOPADŁAM ŚWIECZKĘ.....
 WPADŁ MI W RECE RÓWNIEZ KALENDARZ STRAŻACKI. NIC PRZECIWKO STRAŻAKOM OCZYWIŚCIE NIE MAM ALE NIJAK MI NIE PASOWAŁY ICH STRAŻACKIE WOZY DO WYSTROJU MOJEJ KUCHNI. WIĘC.......
 OCZYWIŚCIE GO ,,WYTAPETOWAŁAM'':-)
 TERAZ JESTEM  KONTENT HE HE HE:-)
 RAMKI Z JYSKA  TEZ  DOSTAŁY NOWĄ ARANŻACJE....

 I OBRAZEK  MA NOWE TŁO:-)
 A  NA KONIEC  MOJE KOCHANE  BLOGOWE KOLEŻANKI CHCIAŁAM WAM PRZEDSTAWIĆ MISIE . TA PANIENKA TO ZUZIA , A TEN  KAWALER TO KUBA(  IMIONA WYBIERAŁA MOJA CÓRECZKA:-)) TE CUDNE ,KOCHANE MIŚKI ZROBIŁA NIE MNIEJ CUDNA I KOCHANA BABCIA  ZOSIA.   CHCIAŁAM WAM POKAZAC ,CHOC NA PEWNO O TYM WIECIE , JAK ZDOLNE SA BABCIE NASZYCH  DZIECI.  ROBIĄ SOBIE RÓZNE CUDEŃKA  W DOMOWYM ZACISZU  ......I TYLKO SZKODA ZE  BLOGÓW NIE PROWADZĄ ( A MOŻE SIE MYLĘ?????)  ŻYCZĘ WAM WSZYSTKIM SPOKOJNEGO WIECZORU I ZDRÓWKA. DZIEKUJE  ,ŻE MNIE ODWIEDZACIE :-)

39 komentarzy:

  1. Kochana Kobieto! Jak ja mogłam nie wpaść na to, ze z moimi strażackimi kalendarzami, które to dostaję co rok w ilości właściwej do wykonywanego zawodu przez mojego małżona, można zrobić coś takiego fajnego. Zawsze chowałam po kątach albo na boku lodówki, żeby nie były na widoku;-) Jesteś wielka za to, co zrobiłaś:-) Buziaki ogromniaki ślę:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. NO I WIDZISZ GOSIU TAKIM TO SPOSOBEM DOWIEDZIAŁAM SIE, ŻE MASZ MĘŻA STRAŻAKA:-) SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja może od końca zacznę - misiaczki są rewelacyjne! Wszystkie Twoje papierowe poczynania wyszły genialnie, szczególnie przypadł mi do gustu kalendarz :) Jest FAN-TA-STY-CZNY! Miło, że tak nie-świątecznie, zawsze coś innego, poza tym uwielbiam groszki :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale świetny pomysł z tym wszechobecnym oklejaniem! Super wszystko wygląda, te ramki z jyska i klaemdarz az dech zapierają, ale napisz koniecznie gdzie dostałaś taki świetny papier. kropeczki i krateczki to mój ulubiony wzorek:) A Babcia Zosia to prawdziwy skabr i talent! Zdania nie zmienię.

    OdpowiedzUsuń
  5. ANIU PAPIER MOZNA KUPIC W GALERII PAPIERU. WKLIKAJ SOBIE - GALERIA PAPIERU I ....ZASZALEJ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się zakropkowałaś :).
    Wszystko wygląda superowo, fajny pomysł ze zrobieniem kilku rzeczy w jednej tonacji.
    pozdrawiam.M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam i zazdroszczę umiejętności bo ja kompletne beztalencie do prac manualnych jestem, ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę oklejankowo-tapetowy szał ;) i jakie fajne rzeczy z tego wychodzą;D kalendarz mnie całkowicie rozwalił ;D biedni strażacy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Slicznie kochana to zrobiłaś! A pomysł na kalendarz- rewelacja!!! Kupuję!
    Buziaki
    M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna ta kropeczkowa aranżacja wnętrza!
    Misie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. aaaaaaaaa groszkiiiii, lubię kropki, grochy, groszki :D:D:D :*

    szydełkowe misie są ekstra :) zdolne babcie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Maciejko :)
    Ja w ramach odpoczynku od klimatu świąt popełniam pracę naukową ;)
    Powiem Ci ze szczerością serca, że urzekły mnie Twoje robótki! Pomysł na kalendarz, świecę-rewelacja Pewnie skopuję na bezczela ;) Misiaczki są słodkie i piękne imiona wybrała Twoja córcia :))) A włąśnie te nasze mamy fajnie by było jakby blogi pisały i swoimi mądrościami i talentami się dzieliły! Blogi motywują do działań. To jest dobry pomysł, musze mamę zarazić pisaniem, bo na razie tylko czyta mojego ;)
    Pozdrawiam świątecznie i codziennie ;)
    Moaa

    OdpowiedzUsuń
  13. Kropeczkowo ,slczniuteńko:) Wszystko dostało nowe zycie i jest ZAJEFAJNE:)Zuzia i Kubus odlotowe,Widac ze Tosia dumna z towarzystwa:)

    OdpowiedzUsuń
  14. MOAA- Z CZYSTYM SUMIENIEM MOŻESZ SKOPIOWAC:-) POZDRAWIAM:-) STOKROTKO MOJA STOKROTKO- TY WIESZ ZE JA CIE KOCHAM;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne masz pomysły z tymi kropkowanymi papierami!Kalendarz w nowej odsłonie bardzo mi się podoba. Misiaków tylko pozazdrościć albo takiej zdolnej Babci!!!Pozdrawiam Maciejko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co potrafią Babcie Zosie, to i my wiemy:)))
    U mnie kalendarz straszy również- tylko nie zdradzę czym. Pomysł "odgapię", to pewne. Zdolna bestyjka z Ciebie, prace ciekawe i inspirujące. Poproszę o więcej.

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne rzeczy, urzekł mnie kalendarz:) piękny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomysłowa Jesteś,nigdy bym na to nie wpadła !!1
    A Zuzi i Kubusiowi musi być dobrze w objęciach tej księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale misiołeczki urocze:DDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne są te papiery,
    Misiaki slodziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. kalendarz wyglada swietnie po tapetowaniu:)i zazdroszcze miśkow oraz babci, ktora tak ladnie potrafi je robic:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Auuu tez pięknie u Ciebie. Dziękuje za odwiedziny i mam nadzieję odwiedzać się częściej.
    ps-no co ty, ja od miesiaca sie katuję. Ciąża ciążą, ale słoń domowy to za duzo szczęścia jak na mnie.
    Buziole i do zobaczenia

    OdpowiedzUsuń
  23. Rzeczywiście się rozpędziłaś z tymi robótkami.Strach pomyśleć co byś jeszcze wytapetowała,gdybyś miała więcej czasu(hi,hi).Wszystkie te rzeczy wyglądają korzystniej niż wcześniej.Gratuluję pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Poszalałaś kobieto!:) Podziwiam, Cię za ogrom pracy jaką włożyłaś w odmianę tylu rzeczy. Mnie bardzo podobają się ramki z jyska do których włożyłaś szydełkową śnieżynkę - super!:) pozdrawia martadr

    OdpowiedzUsuń
  25. Maciejko, dziękuję z całego serducha za przemiły komentarz i odwiedzinki!
    Ciesze się, że i ja do Ciebie zajrzałam bo widzę, że poznałam kolejną pozytywnie zakręconą osobę!
    Piękne to wszystko obkleiłaś i podziwiam za ilość wykonanych rzeczy!!!!
    Misie są absolutnie urocze! A babcie, masz rację są najlepsze na świecie!!!!!!
    pozdrowienia ślę,

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ ja mam zdolną ciocię:) pomysł na kalendarz - rewelacja!!! :) A Tosia jaka słodziutka na zdjęciu:*

    OdpowiedzUsuń
  27. kropeczkowo widzę :) ale fajnie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. MACIEJKO!!! REWELACYJNY POMYSŁ Z TYM PAPIEREM:))A MISIE-SŁODZISIE:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Maciejko Misiaki super! Z tego co się orientuję jest kilka babć blogowych i myślę, że jest ich więcej :)

    Twoje aranżacje takie proste a tak ciężko na nie wpaść :) Naprawdę masz fantastyczne pomysły i wyczucie. Kalendarz, ramki, świeca...super!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ działasz!!
    Komoda super, też mam taką sosnową więc zmienie jej image pod wpływem Twojego posta bo bardzo mi się podoba w takowej szacie!!!
    Pozdrawiam serdecznie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  31. Maciejko, papierowe prace wyszły Ci bardzo ładnie :)

    Bardzo podoba mi się zdjęcie w nagłówku bloga :)

    Pozdrawiam mocno

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  32. To się nazywa metamorfoza!!!!Miśki słodziaki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. dziękuje dziewczyny za wasze bardzo miłe komentarze.POZDRAWIAM WAS SERDECZNIE!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Przemily post i ciekawe pomysly !
    Pozdrawiam swiatecznie i zapraszam na moje Noworoczne candy .

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajnie "pozamieniałaś"wszystko na swoja modłę;)Elegancko,bardzo mi sie podoba;)
    Goraco pozdrawiam i dziekuję za miłe słowa;)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  36. Witaj, poczynilas wspaniale metamorfozy. Pomysl na kalendarz jest fantastyczny i w zyciu bym nie pomyslala jakbys zdjec nie zamiescila ze pod ta "tapetka" jest takie nieciekawe zdjecie:)
    W ramkach cudne sniezynki.
    A wiesz ja znam kilka babc ktore prowadza blogi:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  37. niesamowite metamorfozy, zwłaszcza kalendarza... misiaczki urocze... pozdrawiam swiątecznie

    OdpowiedzUsuń
  38. Kalendarz po metamorfozie wygląda zjawiskowo :) Chyba będę musiała zakupić sobie własny i też go tak ozdobić..

    OdpowiedzUsuń