wtorek, 6 grudnia 2011

rozswietlony post ....

WITAM WAS W TEN GRUDNIOWY MIKOŁAJKOWY WIECZÓR:-) DZISIAJ BĘDZIE ŚWIETLIŚCIE. BARDZO LUBIE , BARDZO, BARDZO LUBIE WSZELKIEGO RODZAJU LATARNIE( PROSZĘ NIE MIEĆ BRZYDKICH SKOJARZEŃ :-)) , LATARENKI, LAMPIONIKI, WSZYSTKO W CO MOŻNA WŁOZYC ZAPALONE ŚWIECZKI I DELEKTOWAC SIĘ MIGOCZĄCYM SWIATEŁKIEM. 
 JESIENNO-ZIMOWE WIECZORY DOSKONALE SIĘ DO TEGO NADAJĄ:-)





A TAK W OGÓLE TEN DZISIEJSZY POST TO TYLKO PRETEKST.......ŻEBY MIEĆ OKAZJĘ POCHWALIĆ SIĘ PREZENTEM MIKOŁAJKOWYM  HE HE HE HE. NO BO GŁUPIO TAK OD RAZU WALNĄĆ ZDJECIĘM MOJEGO PREZENCIKU, TAK NI Z GRUCHY NI Z PIETRUCHY. MUSIAŁ BYĆ JAKIŚ WSTĘP. NO A TERAZ......TA DAM , TA DAM, TA DAM......MOJA RĘKAWICA NA ZIMĘ:-)   A WY KOCHANE JAKIE PREZENCIKI DOSTAŁYŚCIE???????

27 komentarzy:

  1. Piękne latarenki i świeczniki :) A rękawica wprost przecudna! Ja tam dostałam czekoladkę, ale my tak już mamy, że nie dajemy sobie na Mikołaja super prezentów... Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Kochan za gratulacje:)Twoje światełk bardzo fajna a rękawica no no zapewne nie zmarzną ci rączęta!Buziaki serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale słodziutka ta rękawica i fajniutka. a latarenki wspaniałe, teżuwielbiam takie klimaty. widzę, że zmieniłaśgłówne zdjęcie, jest urocze i już załączyło mi się ADHD łapek żeby też taką tackę fajną zrobić. mam do Ciebie wielgachną prośbę, zakochałam się w tym koniku z tacki, chyba stał kiedyś u Ciebie na parapecie:), napisz mi proszę gdzie go kupiłaś, jest cudowny. a co do Mikołaja, u nas Mikołaj przynosi słodycze ale w tym roku zamiast słodyczy przyniósł mi wino a zamiast owoców ciepłą piżamkę. taki zdrajca zwyczajów z tego Mikołaja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. MASZ PIEKNĄ KOLEKCJĘ TYCH LATARENEK:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna "rękawica", cieszę się z Tobą ,masz kochanego Mikołaja,a może wypadałoby napisać kochającego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te latarenki i światełka...bardzo romantyczne,a puenta cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Latarenki też kocham ,ale rękawica -BOSKA !!!!!Pozdrawiam cieplutko !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. A Twoje posty, jak się super czyta! Mam to samo zboczenie-latarenki, lampiony, wszędzie,w ilości dziwnie dużej;-) najlpesze było na końcu, to TA DAM...TA DAM... Ale mnie rozbawiłaś. Rękawica śliczna:-) ale z tego TA DAM, to sie śmieję cały czas:-) Trzeba się chwalić i dzielić szczęściem, każdą radością. Buźka:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo tak! uwielbiam świeczki i wszystko co z nimi związane. W ich światelko mogłabym się wpatrywać godzinami. :) A rękawica...słodziutka :) Zapraszam do siebie :)
    Blanka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Latarenki super! Każda ma swój urok:) U nas mikołaj jest skromny - preferujemy gwiazdkę, wtedy jest taki nastrój, klimat, radość... Pozdrawiam serdecznie martadr

    OdpowiedzUsuń
  11. latarenki uwielbiam a rekawica powala na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Who doesn't?;) Chyba większośc kobiet uwielbia lampioniki wszelkiej maśki, a i mężczyźni wieczorem ze świeczką nie pogardzą ;)
    Nie mogłam się dopatrzeć tej rękawicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moaa- bo rekawiczka taka maluteńka;-))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Maciejko, dziękuję za odwiedziny w moim Zaciszu i miłe słowa. Ja również polubiłam Twój blog bo jest tu wiele pięknych i ciekawych wytworków. Będę zapewne często do Ciebie zaglądać. A lampiony uwielbiam, dają taki cudny i romantyczny nastrój. Wszystkie są śliczne. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aha, jeszcze jedno w obserwatorach jestem czerwonym makiem. Pa:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne latarnie, rozświetlają mieszkanko i nadają jemu klimatu, pięknie u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ogromnie mi się u Ciebie podoba:)pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też uwielbiam wieczorem zapalić świecę:) pięknie u Ciebie:) pozdrawiam z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  19. DZIEKUJE KOCHANE ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE, BARDZO SIE CIESZE CZYTAJĄC JE;-) POZDRAWIAM I ŚCISKAM MOCNO!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam światło świec.U Ciebie jest co podziwiać,latarenki piękne.Nastrój w twoim domu też mi się podoba.Akurat zrobiłam zdjęcia kilku moich świec i też zamieszczę na blogu,więc zapraszam.Aha,a rękawica...cud,miód.Też bym chciała mieć,ale widocznie nie byłam grzeczna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Swiatełka ach światelka,latarenki ach, z nimi jakby bezpieczniej..Staje sie posiadaczka kazdej dostepnej,wypatrzonej ,zakupinej:) Rękawiczka jest przesłodka:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Maciejko, prezent pierwsza klasa, odpowiedni na tę porę roku;)) A dla mnie prezentem od Ciebie są piękne zdjęcia światełek:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nosz pika rękawica. Ja kolekcjonuje Pandorę, więc podejrzewam że i tym razem dostane jakiś charmsik pod choinkę.
    Na 6 grudnia nic nie dostałam, bo - chmmm no właśnie dlaczego ja nic nie dostałam. A w ogóle pomnie milczeniem to, że 6 grudnia to również rocznica naszego ślubu-tak aby Kot nie zapomniał-i tak zapomniał. Dlaczego ja nic nie dostałam...
    Idę dalej sprzątać może odpowiedz mi się sama nasunie.
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  24. HANNAH - COS CZUJE ZE POD CHOINKA ZA TO BEDZIE WIELGACHNY PREZENT:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczna kolekcja latarenkowa !! Zazdroszczę :))))

    OdpowiedzUsuń
  26. Usiadłam spokojnie z nadzieją na napisanie postów, nadrobienie zaległości w czytaniu blogów, a tu komódka z pomysłe...:) W łazience stoi mi taka samotna i nie pasująca do reszty, więc niedzielny wieczór spędzę nad dostosowaniem jej do łazienki:) I wszystko przez Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
  27. i znowu piekne latarenki, przygarnełabym kilka..

    OdpowiedzUsuń