czwartek, 1 grudnia 2011

wyniki candy i świateczne różności....

 Candy powedruje do Niesławy z blogu,,Dom prawie moich marzeń'' :-) ( proszę o swoje namiary).
 A teraz troszkę zdjęć przedświatecznych, dla wytrwałych;-)
 Tego wianka nie ,,ukreciłam ''niestety sama choć bardzo bym chciała.Pomalowałam go tylko na biały( a jakze by inaczej;-) kolor i dorzuciłam serducho.
 A tu drzewko z Biedronki oczywiście ( jak sie potrze jego gałazki to cudnie pachnie, tak jakby cytrynowo-miętowo)
 Serducha oczywiście z własnej fabryki;-)
Lampionik własnej produkcji- mała szklaneczka+ kawałek lnu+ tasiemka+ dwa cienkopisy.

A  to karmnik zakupiony w,,leroy merlin''.Pisało na nim,, karmnik dla sikorek'' Ja go oczywiście pomalowałam ,dodałam serducho i ....został w domku.Ale obiecuje ,że sikorki nie będą głodne,dostaną słoninke w innym karmniku.


Zimy co prawda ani widu ani słychu ,ale moja dziewczyneczka jest przygotowana na każda ewentualność;-)  OGŁOSZENIE Z OSTATNIEJ CHWILI- NAGRODĘ POCIESZENIA  OTRZYMUJE-ANIA Z BLOGU- ,,MÓJ DOM-MOJA PRZYSTAŃ'' ( PROSZE O NAMIARY''  WSZYSTKIM ŻYCZĘ MIŁEGO WIECZORU I POZDRAWIAM SERDECZNIE. DZIEKUJE ZA UDZIAŁ W ZABAWIE;-)

26 komentarzy:

  1. Dziękuję za świetną zabawę :) Gratuluję Zwyciężczyni, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!!! Dziękuję za zabawę:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawę :)
    A zwyciężczyniom gratuluję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę i gratuluję wylosowanym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesiu gratuluję wygranej! I Ani również :)
    Piękne ozdoby i piękna córcia, w tej czapie wygląda bosko! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zabawę i gratuluję:).

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne ozdoby ;)ale karmik do sikorek rozłożył mnie na łopatki ;)pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. szczęściary:))-piękne klimaty u Ciebie..a córcia w tej czapie-przesłodka:))))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurcze!!! Totalne zaskoczenie ! Bardzo bardzo się cieszę. I dziękuję pięknie :D
    Zaraz piszę do Ciebie maila .
    Buziaki !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepraszam z wrażenia nie napisalam ,że produkcja serduch świetna i ten karmnik...bajka :D

    A córcia w czapie wygląda przesłodko !

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za świetną zabawę, niesławie i Ani gratuluję wygranych niespodzianek :)

    Twoje prace są piękne i pomysłowe:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje zwyciezczyniom:) serducha cudne, karmnik tez fajnie przerobilas, a roslinke chyba tez kupie;) dziewczyneczka przygotowana jak najbardziej;)pozdrawiam cieplo;)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluje dziewczyny :)
    a dekoracje super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla zwycięzcy!
    Dzięki za fajną zabawę
    Pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie
    M.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zabawa, dziękuję za możliwość udziału, a zwyciężczyni gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję zwyciężczyniom :) włochata czapeczka super ! urocza pociecha :) a dekoracje po prostu rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ serduch naprodukowałaś. Super, podobnie jak ja :)
    A Niesławie zazdroszcze i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję :)
    A u Ciebie wspaniale świątecznie już :)
    I ozdoby w spaniałym guście :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nagroda??? dla mnie??? aaaa!!!! nie wierzę!!! nigdy nic nie wygrałam :) zawsze musi być ten pierwszy raz. tak sie cieszę, że coś dostanę, jak taki maluch-przedszkolak mam radość. teraz będę Cię nazywała Mikołajem Maciejkowym:)Niestety nie mogę dostać się do Twojego meila a bardzo ale to bardzo chcę żebys miała mój adresik szybciutko więc przyślij mi meila na adres a.barczyk@wp.pl i ja wtedy sie odezwę odsyłając adres mojego domku:) przepraszam za te zabiegi ale Twój meil mi się nie ukazauje. z tego wszechogarniającego szczęścia prawie bym zapomnila: zrobiłaś uroczy karmnik, nawet mogłabym być sikorką żeby tylko go mieć hihihi, serduszka równiez pierwsza klasa, a co do wianka to poluję na taki, już mam nawet upatrzony, jest w kształcie serca i może nawet uda mi sie go nabyć jeszcze w tym miesiącu, podkreslam może:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje szczęściarom :)
    Domek juz pieknie przystrojony a malutkiej w tej czapie żadna zima nie straszna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne serduszka.
    zazdroszczę talentu.
    może kiedyś sama spróbuję takie uszyć.
    w końcu zawsze musi być ten pierwszy ra.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne serducha, lampionik.... rewelacja! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. REWELACYJNE ARCYDZIEŁA

    Witam i zapraszam do zabawy z Artystyczną Krainą:

    CANDY NA POWITANIE - http://artystycznakraina.pl/?page_id=98

    Pozdrawiamy
    Zespół AK

    OdpowiedzUsuń
  24. Najładniejsza jest dziewczynka w tej czapie uszatce!!!Cudna!!!:)))

    OdpowiedzUsuń