niedziela, 7 września 2014

;-)

WITAJCIE MOJE DROGIE BLOGOWE KOLEŻANKI W JAKŻE PIĘKNY, WRZEŚNIOWY DZIONEK;-)))U MNIE SŁONKO ŚWIECI CUDOWNIE, PACHNIE JESIENIĄ ALE TAKA CUDOWNĄ POLSKĄ,ZŁOTĄ....OBY TRWAŁA JAK NAJDŁUŻEJ ;-)DZISIAJ TAK NA SZYBKO CHCIAŁAM SIĘ POCHWALIĆ JAK PRZEMALOWAŁAM KUCHENNE MEBLE Z OGROOOOMNĄ POMOCĄ MOJEGO MĘŻA. NIESTETY NIE POSIADAM ZDJĘĆ NA KTÓRYCH WIDAĆ JAK WYGLĄDAŁY WCZEŚNIEJ. MOGĘ TYLKO POWIEDZIEĆ ZE BYŁY CIEMNE, BRĄZOWE I MIAŁY JASNE BLATY KUCHENNE. TERAZ SA BIAŁE I MAJA BLATY CIEMNE;-)ZMIENIŁAM TAKŻE UCHWYTY.KIEDYŚ BYŁY SREBRNE, PODŁUŻNE ...TERAZ SA BIAŁE GALKI KTÓRE OZDOBIŁAM RÓŻYCZKAMI METODA DECOUPAGE.
NA POJEDYNCZEJ SZAFCE PRZYKLEIŁAM DREWNIANE SERCE .
I GAŁECZKI PRODUKCJI WŁASNEJ;-)
KOCHANE  ŻYCZĘ WAM CUDOWNEJ SŁONECZNEJ NIEDZIELI  , WYPOCZYWAJCIE PRZED NADCHODZĄCYM TYGODNIEM. BUZIAKI!!!!!!!!!!!!

21 komentarzy:

  1. biel to jednak biel ja swoich też zresztą pomalowanych na biało szafek nie zamienilabym na inne, ba gdybym jeszcze raz miał podjąć decyzję byłaby taka sama: malować:-)
    gałeczki prześliczne ;-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuchnia w moim klimacie, gałeczki cudne, i te zasłonki , to chyba haft Toledo, prawda? Pięknie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. I jest pięęęęęęęknie! Ja też przemalowałam meble w kuchni i teraz jak ktoś wchodzi pierwszy raz po przemianie to w progu słyszę taki ........oooooo jak fajnie:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana,to była grubsza robota! Dopieściłaś tę kuchnię własnymi rączkami,można rzec:)Udana metamorfoza!Doceniam pracę nad gałeczkami.Takie smaczki są najważniejsze!Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. warto było pokazać na blogu!!! cudnie Ci wyszło. A te różyczki na gałkach......... To tylko Dziewczyna z blogów potrafi :)))))
    Gratulacje. Wyszły Ci naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra robota Maciejko ,mebelki jak nowe ,więc Wasz trud się opłacił :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maciejko, wszystko piękne a zwłaszcza te gałki bardzo mi się spodobały.
    Myślę, że właśnie takimi drobiazgami najwięcej możemy zmienić w naszym domu - i tobie sie to udało :).
    Pozdrawiam Marta.

    OdpowiedzUsuń
  8. It's really a nice and useful piece of information. I'm glad
    that you just shared this helpful info with us. Please stay us up
    to date like this. Thanks for sharing.

    Also visit my homepage; investing for beginners ()

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz śliczną kuchnię. mebelki bardzo fajnie się prezentują i te gałeczki jakie śliczne! wspaniale to wymyśliłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie u Ciebie, gałki są świetne, prezentują się pięknie!:)) pozdrawiam Cię słonecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cóż za zdolna istota z Ciebie! Gałeczki najlepsze, urokliwe. :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zmiany! :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę sobie, że teraz jest idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Maciejko,kochana,dziękuję Ci za te piękne słowa...u mnie strasznie pochyło,szczególnie jeśli chodzi o zdrowie,,,ale damy radę:)No damy,prawda!!!Nie chcę się rozpisywać na blogu bo nie po to go założyłąm,ale jakoś dopadły mnie same smutki i złe wieści:)Mimo to wiem ,że będzie dobrze!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj
    Wspaniała metamorfoza.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Z koronkami - cuuuuudoooo !!!!! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice post, things explained in details. Thank You.

    OdpowiedzUsuń